مدافعان حرم

مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها

مدافعان حرم

مدافعان حرم حضرت زینب سلام الله علیها

اربعین شهید مدافع حرم جاوید_الاثر امیرعلی محمدیان

اربعین شهید مدافع حرم  جاوید_الاثر  امیرعلی_محمدیان

 

پنجشنبه30 اردیبهشت 

ساعت 16 الی18

تهران نرسیده به سه راه افسریه،شهرک شهید بروجردی مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع)

 

مدافعان حرم 

با کوچک‌ترین تروریست‌های جهان آشنا شوید/ امروز در شام فردا در پاریس + تصاویر



«ابو مصعب» و «ابو قاقا» کوچک ترین تروریست جهان شناخته می شوند.

این دو برادر تروریست اصلیتی فرانسوی دارند و پدر آنان، «ابو دوجانا» نام داشت که در سال ۲۰۱۴ در حلب به هلاکت رسید.

در جدیدترین فیلم تبلیغاتی داعش، ابو مصعب و ابو قاقا نقش اول را ایفاء می کنند و دو زندانی گروه تروریستی داعش را اعدام می کنند.

آنگونه که از این ویدئو مشخص است، این دو برادر تروریست در حالیکه لباس سیاه رنگی بر تن دارند، با سلاح کمری خود، به سر دو زندانی این گروه تروریستی شلیک مستقیم می کنند و آن دو را به قتل می رسانند.

در این فیلم که لحظات اعدام دو سوری به دست کودکان عضو داعش را نشان می‌دهد، کودک بزرگ‌تر به زبان فرانسوی پاریس را تهدید کرده و می‌گوید: به فرانسه هشدار می‌دهم که ما شما را می‌کشیم همانطور که برادرانمان را در اراضی کشورهای اسلامی کشتید. امروز در شام و فردا در پاریس.

گروه تروریستی تکفیری داعش بر خلاف تمام اصول اسلامی و انسانی، کودکان را به بدترین شکل ممکن مورد سوء استفاده قرار می دهد و آنان را به طور مستقیم در میادین نبرد، عملیات های انتحاری و اعدام ها دخالت می دهد.

تاکنون چندین عملیات انتحاری توسط کودکان و نوجوانان تروریست صورت گرفته است که آخرین نمونه آن، حمله تروریستی هفته گذشته به شهر مقدس کاظمین بود که توسط یکی از عناصر نوجوان این گروه تروریستی صورت پذیرفت و دهها تن از شیعیان این شهر، به خاک و خون کشیده شدند.

بیشتر والدین کودکانی که در این گروه تروریستی مشغول به آموزش و خدمت هستند، یا هم اکنون در زمره تروریست های داعش قرار دارند و یا پیش از در میان تروریست های داعش بوده و به هلاکت رسیده اند.


«ابو مصعب» و «ابو قاقا» کوچک ترین تروریست های جهان

یکی از دو برادر تروریست


جزئیات جدید از نحوه ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان

جزئیات جدید از نحوه ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان


یک رسانه ایتالیایی جزئیات بیشتری از نحوه ترور فرمانده ارشد حزب الله لبنان را منتشر کرد.

به گزارش ـ مدافعان حرم ـ یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد که موشک "اسپایس" عامل به شهادت رسیدن شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد حزب الله بود.

خبرگزاری "اکی" ایتالیا به نقل از منابع نظامی سوری خبر داد که آنها براساس اطلاعات اولیه احتمال می دهند که بدرالدین با موشک اسپایس به شهادت رسیده باشد، موشکی که از سیستم جی پی اس استفاده می کند و از طریق رادار قابل تشخیص نیست، همچنین

احتمالا از طریق خیانت، مکان حضور بدرالدین شناسایی شده بود.

عملیات ترور شهید بدرالدین به گفته این رسانه ایتالیایی دقیقا مطابق با عملیات ترور سمیر قنطار از فرماندهان حزب الله بود که سال گذشته در سوریه شهید شد.

منابع آگاه محل دقیق اقامت شهید مصطفی بدرالدین را اعلام نکردند، آنها تنها گفتند که او در یک مکان ناشناس در یک منطقه مسکونی اقامت داشت. حزب الله با صدور بیانیه ای مکان شهادت این شهید را نزدیک فرودگاه بین المللی دمشق اعلام کرده است.



منبع modafeon.blog.ir